Oma blogiluettelo

perjantai 3. syyskuuta 2010

P*skarteluhaaste #55

Lempileimasinkuvaa haluttiin tämän viikkoiseen korttiin. Onhan näitä jokunen muutamakin mutta tämä on yksi niistä lemppareistani, tämän kun ostin niin tein aika monta WOJ:n hiirikorttia--näyttää niin onnelliselta!
Kulmat olen kartonkiin lävistellyt uudella leikkurillani--tämä sekä reunaleikkuri tulivat hankituksi Klemmarikellarilta, lisäksi onnea-leimasin on Presentosta--vähän tuli taas(kin) ahdasta mutta halusin testata mitä näistä syntyy:))

15 kommenttia:

Mervi kirjoitti...

Tämä hiiri on varmaan monenkin lemmikki! Kaunis, tykkäsin myös tuosta punaisesta joulukortista,-))m

Pitsihame kirjoitti...

Veikeä kortti ja pitäähän tavaraa ollakin!!!

Sande kirjoitti...

Ihana kortti. Tosi kaunista on taustapaperi ja ihanania värejä olet käyttänyt. Aivan upea lopputulos.

Meinasitkos leimailutaivaaseen? Minä olen lähdössä innolla ensimmäistä kertaa :)

Rymyrinsessa kirjoitti...

Kiva kulmaleikkuri ja kiva paperi, sopii ton sinisen kanssa...

Paperia ja lankaa kirjoitti...

Tosi kaunis kortti, ihana sininen rytmittää kivasti :)

Maaret kirjoitti...

IIIIHANA kortti, eikä ahdasta ollenkaan. Kuva on myös yksi mun lemppareista, jonka oletkin väritellyt todella onnistuneesti:)

SannaS kirjoitti...

WAU!!! Todella upea kortti!! Vallan ihastuttava kokonaisuus!! =)

Susa kirjoitti...

OuWAU! Ihan mielettömän kaunis kortti! Niin iloinen ja onnistunut kokonaisuus! :)

Merkku kirjoitti...

Ihana hiirulainen!
Kaunis tuo kulmaleikkurin jälki!!
Hyvä kokonaisuus!
Pirskatti kun en päässyt Leimailutaivaaseen, olin kyllä ilmoittautunut.
Osui vaan samaan aikaan toinen meno, josta en halunnut luopua.

Viipula kirjoitti...

Tää leimakuva on niin ihanan positiivinen ja suloinen. Itsellänikin oli tämä leima joskus. Hieno kortti!

Merkku kirjoitti...

Just ukon kanssa todettiin (taas kerran) että meistä on tullut vanhoja kun koko ajan on jotain kremppaa. Just kävin polveni takia röntgenissä ja jalat on niin kipeet, että kävellessä vaapun puolelta toiselle ku mummu aikoinaan. Se ite hoki vaappuessaan :"tiistai-torstai"

Merkku kirjoitti...

Toinen oire vanhuudesta, eli unohdin toisen asian mitä piti kirjoittaa kommenttiin.
Käypä kurkkaamassa sen Debbyn kukkia A scrapjourney :stä. Ne vasta on upeita!

minde kirjoitti...

Tää oli niin kiva haaste. Mukava kurkkia muiden lemppareita. Aikaste vekkkuli on tämä sunkin kuva :) Kulmaleikkurikin on kiva...muistais niitä vaan useemmin käyttää...

Piitu kirjoitti...

Aivan ihana!! Munki oli tarkotus ensiksi tehä tästä hiirestä kortti, kun kuva kuuluu myös minun lemppareihin.Mutta näin muutamassa blogissa tästä kuvasta tehdyn kortin ja ajttelin ottaa seuraavan hiiri vaihtoehdon käyttöön =)..ihana sekin.
Tää on kyllä tosiaan sulonen ja ihanasti kasattu kokonaisuus!

Lumituulia kirjoitti...

Ai kun on magee kortti. Hienoa nähdä tällainen sinisävyinen kortti. (Minä kun olen tuohon kakkuun/muffinsiin aina laittanut vaaleanpunaista ja se kun ei ole mun lempivärejäni.)