Oma blogiluettelo

lauantai 26. syyskuuta 2009

Tunnustuksia ja haasteita pukkaa

On tämä blogimaailma ihmeellinen kun tunnustuksia satelee ja haasteita pukkaa milloin mistäkin, uusia ystävyyssuhteita solmitaan. Suurkiitokset teille kaikille:)) Kiitän vielä ja kumarrankin:))


Parastaikaa Taina haastoi minut kertomaan itsestäni kymmenen asiaa. Ai jai sentään, piti juoda kaffeet välillä ja miettiä mitä sitä uskaltaa julkituoda itsestään. No jotain kuiteskin....

1. Olen reilu 60-kymppinen mummo
2. Kohta jo 4 vuotta nauttinut eläkettä
3. Töissä ehdin olla reilut 39v josta 23v pankissa
4. Koulutus, ne kauppaopiston naiset eli merkonomi
viimeiset 16v tilitoimistossa kirjanpitäjänä
5. Yksi poika+miniä
6. Kaksi ihanaa pojanpoikaa, toinen kohta 4v ja toinen puolitoista vuotta
7. Harrastuksina reilut 10v tilkkutöitä, pari vuotta väännetty kaikenlaisia
korttiloita ja kolmas vuosi menossa nypläyksen jalossa taidossa
8. Kesäisin tykkään käydä lavatansseissa
9. Eronnut skorpioni, en kylläkään usko horoskooppeihin
10. Blondi, silmät siniharmaat
Tämä kuvio on aika kaunis, teksti ei kylläkään sano minulle mitään...pitäisi olla edes saksaksi:)) Olen se vanhan kansan koululainen kun meillä päin opiskeltiin vielä saksaa, olen keskikoulun käynyt ja englanti tuli vasta lukiossa.


Suuret kiitokset myös ihanasta Ystävyyden enkelistä Viipulalle ja Mailalle, olen ihan otettu:))


1 kommentti:

Nennuliinukka kirjoitti...

Käypä hakemassa minunkin blogistani haaste!